0 800 219 137
0

Запитання та відповіді

Щодня ми отримуємо безліч листів на електронну адресу редакційної пошти, відповідаємо на кілька десятків дзвінків і консультуємо читачів в акаунтах наших соціальних мереж. Нещодавно помітили, що багато запитань повторюються. Тому ми вирішили зібрати їх тут. А для зручності створили розділи по тематиках запитів.
Так-так, саме тут можна максимально швидко отримати відповідь на питання, що цікавить і побільше дізнатися про роботу видавництва. Приємного читання! Але якщо Ви все ж за особисте спілкування - ми тільки раді. Пишіть нам …. Або телефонуйте за номером гарячої лінії
0 800 219 137.
Мало не забули… Ще у нас є соціальні мережі. Там ми теж доступні для спілкування. 

Промокод на знижку можна отримати наступним чином:

1) Підписатися на нашу e-mail розсилку;

2) Дізнатися промокод у нашого онлайн-консультанта на сайті;

3) Дізнатися промокод в особистих повідомленнях у наших соціальних мережах.

«Додому (до поштової скриньки)» - доставка видань до поштової скриньки за адресою, вказаною Передплатником при оформленні замовлення, силами працівників філій ДП «Укрпошта»

Передплату на наші видання тепер можна оформити не тільки на території України, а так само в інших країнах світу.

Для країн Європи, Америки і всього світу:  https://yuniline.com/;

Для Білорусі:  https://yuniline.by/;

Для Казахстану:  http://yuniline.kz/.

Для РФ:  http://yuniline.ru/.

Доставка ДП «Укрпошта»

Для жителів України доставка товарів здійснюється Укрпоштою. Замовлення після оформлення та оплати відправляється рекомендованою бандероллю на вказану при реєстрації адресу.

Увага! Будь ласка, вчасно забирайте на пошті доставлені замовлення. Бандероль, що не затребувана Одержувачем протягом 1 місяця, повертається назад відправнику. Вартість поштової доставки по Україні залежить від ваги замовлення.

Банківською картою

При оплаті замовлення банківською картою (100% передоплата) обробка платежу відбувається на сайті системи електронних платежів LiqPay, яка пройшла міжнародну сертифікацію. Це означає, що ваші конфіденційні дані (реквізити карти, реєстраційні дані та ін.) не надходять в інтернет-магазин, їх обробка повністю захищена, і ніхто, в тому числі наш інтернет-магазин, не може отримати персональні і банківські дані клієнта.

Повернення Покупцю вартості продукту, в разі поставки товару неналежної якості та в інших випадках, передбачених законодавством, здійснюється протягом 20 робочих днів з моменту отримання заяви.

Повернення грошових коштів, сплачених за допомогою банківської карти, здійснюється на ту ж банківську карту. Повернення вказаної суми може здійснюватися шляхом перерахування відповідної суми на банківський або інший рахунок Покупця, зазначений Покупцем.

Повернення грошових коштів здійснюється на підставі заяви Покупця із зазначенням прізвища, імені та по батькові, причини повернення і способу повернення грошових коштів, спрямованого на e-mail - info@yuniline.com.ua або поданого за телефоном 0 800 219 137